Dec 6, 2009

G-Force dalam sub Malay..

salam..hari ini aku suka nak berkongsi cerita animasi tajuk G-Force yang subtittle nya aku dah buat kat.. tapi, ia bukan 100% betul..cuma aku ikut citarasa aku..aku harap sape-sape yang tengok boleh enjoy cite ni.. bagi mereka yang boleh faham BI aku rasa xyah la susah nak baca sarikatanya tu..bagi yang x bape faham macam aku ni, moga-moga faham la ye..bukan apa, sekurang-kurangnya tak le menganga mulut tengok cite tapi x faham pe yang dorang cakapkan..tpi ni part1 je..part lain masih dalam progress..yang ni pun baru siap td je.. penat gak, tapi aku seronok wat benda ni..aku guna windiows movies maker je..untuk kawan-kawan yang suka dok umah cam aku, leh wat benda ni..kalau interested laa..sebab kadang-kadang bosan gak..whatever pun, i hope this video can help you all to enjoy the animation dengan subtittle melayu, aku guna bahasa pasar je ni... tunggu part2 akan datang......tp kena cari kat YOUTUBE.. aku dah upload dah..

No comments:

Post a Comment